10 zásad pro účinnější komunikaci crowdfundingové kampane

10 zásad pro účinnější komunikaci crowdfundingové kampaně

Proportion
Categories: Nezařazené

Každý úspěšný projekt musí čím dříve najít zdravou hranici mezi dvěma rovinami – produktům a propagací.

Většinou se týmy příliš soustředí na jednu stranu mince a úplně zapomenou pracovat na té druhé. Mají skvělý produkt, ale jelikož chybí propagace, nikdo o něj nemá zájem. Nebo je propagace nastavena skvěle, ale produkt jednoduše nesplňuje potřeby a očekávání zákazníků.

Toto jsou dva scénáře, kterým se musí vyvarovat nejen firmy a projekty ale i crowdfundingové kampaně. Neexistuje univerzální návod na to, jak přijít s vynikajícím a populárním produktem, to necháme na vás. S čím se však rádi podělíme jsou naše zkušenosti z propagace crowdfundingové kampaně a několik praktických tipů jak sdílet kampaň rychle a účinně.