Revoluce v učení cizích jazyků z Čech přímo do světa | Fundchaser.com

Revoluce v učení cizích jazyků – z Čech přímo do světa

Proportion

Revoluce v učení cizích jazyků z Čech přímo do světa

Platforma: Kickstarter
Cíl: 10 000 USD
Počet Backerů: 400
Doba trvání: 2. května 2017 – 1. června 2017
Místo původu: Olomouc
Poskytnuté služby: Konzultace kampaně, nastavení kampaně, e-mailový marketing, Facebook marketing
Odkaz: Vocabulary Maps

Vždy jste se chtěli naučit cizí jazyk, ale sváděli jste boj s mechanickým zapamatováním slovíček až vás to od učení úplně odradilo?

Tom a Suzie vytvořili první nelineární obrázkový slovník na učení cizích jazyků, abyste již podobné případy nikdy nemuseli zažívat. Jejich Kreativní Slovník (a jeho mezinárodní označení Vocabulary Maps) začal jako nápad dvou učitelů a milovníků cizích jazyků, kteří chtěli zjistit, jaké by to bylo, kdyby se lidé nemuseli učit jazyky mechanicky ale trochu jinak. Kreativně a logicky.

Zakladatelé projektu už měli několik typů svého slovníku otestovaných, vyrobených a dokonce postupně rozbíhali i prodej prvním zákazníkům. Tomovi a Suzie bylo od začátku jasné, že pokud se jejich projekt uchytí, byla by škoda, kdyby jejich slovník pomáhal jen na území České republiky.

Tvůrci projektu se proto rozhodli chytit příležitost za pačesy a namísto postupného expandování do okolních zemí s námi začali pracovat na kampani, která zaznamenala veliký úspěch a oslovila crowdfundingovou komunitu ve více než 10-ti zemích.

“Dobrá strategie a její postupné plnění krok po kroku, zajímavý projekt z hlediska zájmu velkých médií, komunikace na různých sociálních sítích a sdílení v komunitách s cílovou skupinou jsou důvody, proč si myslím, že jsme vybrali více než 100% na Kickstarteru,” Tomáš Bednář, zakladatel Vocabulary Maps

Začínáme společně pracovat na Kickstarter kampani

V první řadě jsme projektu Vocabulary Maps pomohli s výběrem správné crowdfundingové platformy. To je důležité zejména v kontextu zaměření projektu a druhu crowdfundingu, který se na platformě používá. Kickstarter se ukázal jako lepší volba, a to zejména pro komunitu s širokými zájmy a také svou popularitu ve všech koutech světa. Za normálních okolností by český projekt nemohl na Kickstarter vstoupit, ale díky našemu obchodnímu zázemí v USA jsme tento proces pro Kreativní Slovník dokázali zajistit.

Pak mohla začít příprava.

Tým Fundchaseru sekundoval při přípravě kampaně na všech frontách:

  • Zajištění strategie při propagaci na sociálních sítích
  • Tvorba podkladů pro PR aktivity
  • Tvorba kreativy pro kampaň
  • Zajištění administrativní části kampaně
  • Vložení kampaně na Kickstarter
  • Nárazové konzultace podle potřeb klienta

“Bez kluků z Fundchaseru bychom nikdy neuspěli, protože nám neskutečně pomohli i vysvětlili jak Kickstarter jako platforma funguje, a jak se tedy musí kampaň připravit a následně realizovat. Dále nám Fundchaser neskutečně pomohl s kontakty na média v ČR i USA,” Tomáš Bednář, zakladatel Vocabulary Maps

Výzva: Zajistit kvalitní propagaci před a během kampaně

Od začátku jsme ve Fundchaseru tušili, že Kreativní Slovník by mohl zaznamenat na Kickstarter úspěch. Bylo to zejména kvůli tomu, že zadavatelé projektů už stihli prodat několik kusů, čímž si ověřili, že o nápad má jejich cílová skupina skutečně zájem.

Potenciálnímu úspěchu také nahrával fakt, že provedení produktu je velmi kvalitní a zároveň si svou barevností získává pozornost. A aby toho nebylo málo, nápad na Kreativní Slovník vycházel ze skutečného problému, se kterým se Tom a Suzie setkávali téměř každodenně. To nás utvrdilo v tom, že musíme udělat vše proto, abychom projekt dostali ke správným zákazníkům.

Stáhněte si celou případovou studii a zjistěte veškeré detaily o kampani a jejím průběhu.

 


Poptávkový formulář

Více o zpracování a ochraně osobních údajů naleznete zde.